30 januari 2014

Bella Alexis från Gina Tricot

Alexandra på My Nail Utopia hade ett inlägg om ett underbart nagellack, Bella Alexis från Gina Tricot. Jag kunde inte släppa tanken på lacket, och det följde mig under dagen. Så på kvällen googlade jag och hoppades att GT skulle ha en nätbutik så att jag kunde få tag på det vackra lacket... och det hade de!

Många fina färger och varianter uppenbarade sig och letandet av Alexis tog sin början och efter många om och men hittade jag det till slut. Nätbutiken är nämligen lite lustigt uppbyggd. Lacken presenteras varken med namn eller nummer. Så för att få se namnen så måste man först klicka på en av nagellacksflaskorna och vänta tills små flaskor uppenbarar sig till höger, och sedan föra pekaren över de små flaskorna. Då först får man se namnen på lacken. Utforskandet av nagellacken var dock värt det, för GT har många fina lacker som väntar på att få ett nytt hem.

Många nätbutiker, som GT:s, är tyvärr väldigt sega och omständiga då hela sidorna måste laddas på nytt varje gång man vill titta på något särskilt lack, färg eller beställa nåt. Men till slut lyckades jag få igenom beställningen med 3-nagellack-för-99-kr-kampanjen. Tyvärr fungerade inte kampanjpriset, men jag mailade dem om detta och de svarade snabbt att de skulle återbetala mellanskillnaden snarast möjligt. Trevligt med sån service!

Gina Tricot Bella Alexis
Bilden är lånad från lackbloggen My Nail Utopia. Gör gärna ett besök där för fler inspirerande lackupplevelser. Tack för lånet av, Alexandra! Det är väl inte konstigt att jag föll pladask för det här lacket?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar